Menu principal

lunes, 16 de febrero de 2015

Creació i posta en marxa d'un projecte de marketing online básic enfocat a la venta de productes simples.

  1. Creem la tenda online donant de alta les categories corresponents i articles, fem un disseny acorde a la nostra empresa i plasmem en ella l'imatge desitjada.

  2. Preparem les págines per a les RRSS (Xarxes Socials).
    1. Crear ubicació en google maps, en cas de tenir tenda física.
    2. Crear perfil en Twitter.
    3. Obrir canal de You Tube.
    4. Apendre a gestionar les RRSS de la manera mes efectiva posible.

  1. Crear un blog per a parlar dels nostres productes temes relacionats en la nostra activitat per a fomentar la necesitat de la nostra activitat axí com crear marca sobre la nostra empresa.


  2. Preparar els contiguts de la tenda, articles, fotos, preus, categories i tindre una primera estrategia de usabilitat de la tenda.

  3. Una vegada tenim l'estructura montada, tenda-blog, RRSS, començem a disenyar un plá de contiguts:
    1. Definir qui son els nostres posibles clients.
    2. Definir els objectius d'aquest contingut.
    3. Tenir clar que volem aconseguir amb aquestos continguts.
    4. Crear campanyes, tipus de contiguts que necesitarem, textos, images, videos, infografies, ofertes, noticies, concursos, tutorials relacionats en la nostra activitat, ect...
    5. Fer SEO de continguts al temps que els generem. (SEO=Posicionament en buscadors).

       
  1. Elaborar un calendari editorial on programarem l'excució de la campanya, marcant els dies que publicarem els contiguts que previament hem preparat.



  2. Medir utilitzant l'Analítica web l'impacte de les accións que hem fet, visites al blog, entrades a la tenda, Me gusta del facebook, alcanç del les publicacións, retwitts del twiter, ect...


  3. Executar el calendari editorial del punt 6.
  4. Continuar creant i medint campanyes de márketing per anar aconseguint els objectius marcats.
  5. Continuar fent continguts actualitzats i SEO.



Penses que es complicat tot asó? Doncs no ho es, si aconseguim fer bon equip i som disciplinats i sobre tot perseverants.

Tots els dies son bons per començar un projecte, ja que l'éxit del projecte no depen del dia que començes si nó de la realització del conjunt de les seves accións.

Estas dispost a provar? Doncs parlem.

Articles relaciónats: Ecommerce
Inspiració: http://ecommaster.es/
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario